torsdag den 15. januar 2009

Souvenirs fra Nederlandene


De er væk nu (heldigvis), men dagen efter, at vi er vendt tilbage fra Europa min arm og hånd fulgt op og vendte rød og varm. Bare for sjov Jeg tog huden temperatur af hævelser og fundet dem for at være ti grader varmere end den omgivende hud. Og de itched gerne vanvittigt! Jeg fandt nogle Benadryl og anvendes hydrocortison og benzocain til områder for de næste par dage.

Hvad var det? Nå, der var bestemt myg aplenty der, og jeg havde en række andre bider på mine ben (som du stadig kan se i dag - jeg håber, at de forsvinder eller andet), men mærkeligt, hvis jeg itched de hævede områder , den hævelse og rødme spredes. Jeg vil sandsynligvis aldrig vide nøjagtigt, hvad det var. De hævelse gik væk i 48 timer, men de områder, der stadig er lidt rød i dag. Hvis du går til Holland, sætter nogle anti-kløe fløde!