onsdag den 15. april 2009

Nye vaerktoejer fra Home Depot


Jeg har fået nogle rigtig gode professionelle værktøjer fra Home Depot ved ekstremt gode priser. De synes at have "tilbud " på regelmæssig basis. Som jeg nævnte, jeg fik min Milwaukee 14,4 Batteri drives bore (herunder lommelygte, ekstra batteri, og sagen) for kun $ 99. Så jeg fik min Ridgid 18 V tunge 1 / 2 "Hammer Drill (som omfattede 18 V tilbagegående oplevede, og ekstra batteri) for kun $ 139. Denne ene regelmæssigt omkring $ 290.

Jeg har altid finde disse "Speciel " i hovedsagen sideskib. Du er nødt til at holde dine øjne åbne skønt. De er generelt hurtigt tog op, og når gået de er væk. Med Ridgid bore de var ude på 1. butik, jeg hurtigt gik til en anden butik for at få en (at gemme var ned til de sidste 2). Jeg ønsker nu, at jeg havde købt en mere for at give min søn som en fødselsdagsgave.

Og nu: Jeg har været der ønsker en 4-1/2 "vinkelslibere for ca 2 år. Jeg vil regelmæssigt besøge Home Depot leder efter en " særlige "på denne post. Nå, den anden dag var jeg i butikken og LO & beskue, de havde en særlig om Makita 4-1/2 "vinkelslibere, hvor du fik to af dem til prisen for en. Så jeg endte med 2 for et tilskud i alt $ 71,00, hvilket gør dem $ 36 hver. Det betyder, jeg har en til at give væk som en fødselsdagsgave til en af mine sønner! Der er tale om professionel kvalitet Kværne (tungere pligt, højere amp, højere rpm, etc). De omfattede også en formaling hjulet. Du kan også få opskæring hjul (for beton eller metal), og en mere kostbar diamant klinge for alvorlige opskæring. Findelingen / stripping børster & sandspredning diske er også tilgængelige.

Anyway, det er et værktøj, jeg har lejlighedsvis har behov for, men kunne gøre undvære indtil en "stjæle en håndtere " dukkede op. Du er nødt til at skelne mellem behov vs ønsker og har den nødvendige tålmodighed til at opfylde behovene. Som jeg bliver ældre, jeg befinder mig oftere at spørge mig selv, "jeg har virkelig brug for dette? " Dette gælder ikke kun materielle ting.