lørdag den 21. november 2009

Saette et haandtag paa Det

> Jeg har været lastet med nye køber, nye thangs og nye stumper af skønhed til at sende og ja, jeg er klar over, at lyde utroligt brattish og pompøse \ "Åh stakkels mig ... alt for mange godbidder i garderoben og ikke tid nok til at indlæg om dem ... \ ". nar!

Stadig, når det kommer til tilbehør, har jeg altid været en smule snuble ... især i de fejle ... posen område. jeg næsten guffawed når en Hong Kong magasin bedt mig om at liste ud af min samling af "IT" poser ... err ... whatty?!?

Still, en etiket tilbehør fra Brasilien, har Ado Atelier taget medlidenhed og skal have lavet en lille mou ansigt på min udtalt mangel på bagage. Altså en boxy kobling vinget sin vej over til mig og komme natten, når tunge Totes fuld af papirer aren ' kræves t, kan jeg indskrænke min bagage til følgende (ja, jeg er klar over der er shopping rabat kort, men hey ho, længere åbningstider betyder mere ro sen nat shopping ... og du ved ... sindssyg Topshop opfordrer kan være For at sige 9 ...)...

... og gå ud med en smuk æske er knyttet til min hånd ...

Deres hjemmeside er lidt af en Shell i øjeblikket, men jeg er også elske deres anden kobling muligheder for, som vil have mig springe over uden pose mærker på mine skuldre ...

Så det hænder er sorteret. Tempoet sættes op i benene, har jeg fundet den perfekte armen dekoration, der dybest set betyder det resten af mit outfit kunne være en blah-blah ækle griseri. Jeg var så heldig at roadtest Natascha Stolle HUB's nye kollektion til ASOS der er faldende online i november, og denne serie af læder bangles, læderhandsker med håndstrik og læder arm brænder med, ja, mere bangles synes at arbejde ensom eller rodet op sammen. På det praktiske plan, når natten chill falder, de tilbyder også op beskyttelse, når de brugte alle sammen. Oh, og hvis jeg tog disse billeder om natten, vil jeg gerne til at bryde ud med nogle vanvittige skygge puppeteering færdigheder også ...