søndag den 28. december 2008

Afledte plagiat i New Zealand; humor

The New Zealand Herald har et plagiat stykke herunder teksten vedrørende New Zealand plagiator Noelle McCarthy:

Især i mit tilfælde, for mange år har jeg været kopiering Noelle McCarthy's kolonner og bruger en stor del af de mindre kvalitet arbejde som min egen. Hvis jeg havde brugt bedre ting ville det har været alt for åbenlyse, og som tilsyneladende nogle, som allerede måtte være plagiere, kunne det have betydet, jeg var plagiarising to gange, når jeg kun virkelig ønskede at plagiarise gang. Noelle, at hendes kredit, er en bøde tænker og forfatter og sandsynligvis ikke behøver at plagiarise.

Værket slutter med linjen: Og selvfølgelig en at jeg kan eller måske ikke har gjort op mig selv: "Kreativitet er et stort men plagiat er hurtigere."

IPBiz minder om en tidligere IPBiz post , som havde teksten Channel 6 TV i Orlando, FL videotaped et tegn" plagiat sparer tid "på en hooter's restaurant på Lake Underhill Road placeret over gaden fra Legacy Middle School, der fører til, at det er fjernet.

Af teksten i begyndelsen af Herald stykke jeg sætter pris på, at mange af jer kun virkelig købe papir til min kolonne, så det er forståeligt, at i mange tilfælde kan du have følt en smule næsen, især dem af jer, der får den leveret, som du ville ikke have haft nogen mulighed for at vide det var ikke til at være der. , Illinois folk ønskede plagiator SIU formand Glen Poshard at forblive, og det så ud som de fleste amerikanske vælgere mente flere af plagiator, Acela-rytter Joe Biden end hans hockey-mor modspiller. Så "Det Guy" i New Zealand har mange rollemodeller at påberåbe sig.

Alt du tage æren for at sige uden tilskrivning kan, men vil ikke finde sted imod dig. Og som det Kinnock indlæg sagen fra 1987 illustrerede, kan du endda plagiarize dit eget liv, og narre en masse mennesker.

For Noelle plagiat sagen, se
plagiat i New Zealand


***
I passerer , New Jersey radiostation WMGQ (98,3) kører en annonce (for beskæftigelse registreringer), hvor en i øjeblikket utilfreds job indehaveren har bedt sin arbejdsgiver om at udarbejde en essay om Gilgamesh for arbejdsgiverens barn. Det mærkelige er, at arbejdsgiveren er en dommer, medarbejderen en kontorist. Man ser dette i forhold til Laurence Stamme problemer med plagiat og ghost-skriftligt, og Alan Dershowitz's observation af loven fremme en kultur af plagiat. Mere "rollemodeller" for "Det Guy" i New Zealand !