tirsdag den 23. december 2008

 Smile !  Kig på min mager knægt! Han er 30lbs 11oz henhold til læge besøg den anden dag. Det betyder, at han har vundet stort set intet i et år. Se på hans ben!



 Dessert tid!
 Maddox grundigt nød hans chokolade-dækket hindbær med chokolade swirled yoghurt dip.
 "Mor, er der ikke tid til billeder. Jeg travlt med at spise her. " bændler tid! Maddox i dag besluttet, at han ønskede at sætte sin bjørn, abe og baby Damp alle i hans bændler på samme tid. Som du kan se, han var ret stolt af dette.
under et mellemmåltid med far på tælleren IGEN! Alvorligt, ikke denne gøre andre nervøse? Jeg har flisebelagt gulve. , Som ikke gør en blød landing for buksetrold's hoveder.
Um .... her er hvad jeg fandt, da jeg trådte køkkenet efter at sætte nogle tøj i tørretumbler. Jeg tror, jeg kan se, hvorfor folk barn-bevis for deres kabinetter, men vi har aldrig virkelig havde et problem. Jeg gætte på, at skiftet i dag!
 Mener ikke han ser bare så sød?
 begaaet! - Han ser ikke så glad som han har til at stå der og ikke bevæge sig, mens han ser mig rengøre køkken op.
 Cooper selv fik lidt mel på hans ansigt. Han ser en smule skyldig for.