onsdag den 3. juni 2009

Dye Master

Selv om jeg er helt influere af noejagtigheden af digital udskrivning især når det drejer sig om kosmisk prints som dem ovenfor, er det ikke at sige hånd dør er ikke helt udelukket. Specielt når nogen gerne Shabd Simon-Alexander, der er baseret i Brooklyn, NY er gør det med en sådan iver og entusiasme, der har netop åbnet sin e-shop sælger hånd-farvede benvarmere, organer, toppe og shorts med smykker og tilbehør snart at komme. Det er ikke kun de scorching varme i denne weekend, der gør mig længes efter disse udskrifter, der er naturligvis bedst styrkes ved sollys, men at det er at bevare et fartøj på en måde, der er tidssvarende og relevant ...

Hvad gør det endnu mere interessant er, at Shabd er villig til brugerdefineret farvestof dine egne emner til din specifikation, at med den rigtige kjole, jeg kunne ende med print-blokerende forskellige prints sammen ... Jeg er mest defintiely ind i tanken om at blande Prism, krystallinsk og mosser alle sammen til en beklaedningsgenstand (det er disse navne gives til de forskellige prints ...). Det er virkelig en sag, hvor Messing rundt med et bundt af farvestoffer i min badekar vil sandsynligvis ikke resultere i disse udskrifter og så et rigtigt farvestof master er nødvendig for at få disse afstand ud virkninger ...

Fra denne grundlæggende linje af beklædningsgenstande, jeg er også sikker på Shabd har nogle mere kompliceret design ideer op hendes ærme ser på hendes portefølje ... I'm bogstaveligt DYE-ING at vide, hvad Shabd vil få op til næste ...