fredag den 1. januar 2010

Adventures In Baby Led Afvaenning

Så lad mig få det lige, mor og far ... du vil prøve Baby Led Afvænning med mig? Det betyder at du introducere mig til fast føde, og jeg får at fodre mig selv, ikke ske-fodring og ingen pureer? Og jeg kommer til at sidde med ved bordet sammen med dig og har min egen andel af mad? I'm game!


Hvad er det grønne ting? Asparges, siger du? Okay, jeg vil prøve det. Det ser sjovt nok.


Yuck!! Hvad laver du TIL MIG? Der smager forfærdeligt!


Hvad du ellers fik? Noget rødt? Jeg kan godt lide rød! Okay, lad os prøve den røde peber.


Mand, der smager lige så slemt som asparges! Jeg er ikke engang forsøger den gule peber!


Mere, mere, mere! Jeg ønsker at spise noget andet! Banan? Ooh, nu det er sjovt at holde.


Okay, det er ikke så slemt. Jeg kan få noget af det i min mouth.What er dem, asparges og peber thingys der? Har jeg ikke fortælle dig, går jeg ikke er interesseret?!


Yay, mere banan! Nogle gange er det smager godt.


Nogle gange er det smager dårligt.


Måske vil jeg bare holde mig til at spise min skål.


_________________

Hvis du vil vide mere om Baby Led Afvænning, læse bogen af Gill Rapley og Tracy Murkett eller besøge disse links.