søndag den 22. august 2010

DIY Warhol Citat Wall Art


Ovenstående print og postkortet nedenfor har hængt i hvert soveværelse af mine siden alder tolv. Vi har alle kunstnere, som vi elsker, som inspirerer os, hvis arbejde har beriget vores liv ved at tale direkte til os. Som jeg sagde i et tidligere indlæg, en af de kunstnere for mig er Andy Warhol, som jeg har tilbad siden den sjette klasse, da min ugentlige planner var fyldt med hans arbejde. Ikke bekendt med på tidspunktet for, hvad et ikon, han var, jeg troede, han var min af personlige opdagelse. Kinda ligesom i grundskole, når jeg troede, at Pixies tilhørte kun mig.



Ikke blot hans kunst bevæge mig, men de ting, der kom ud af hans mund er helt uvurderlig. Jeg har en hel serie af Enderby tote poser hånd stemplet med dette citat et par år siden:



Ønsker at bringe hans arbejde ind i mit hjem, blev jeg inspireret af en lejlighed Therapy indlæg om, hvordan jeg kunne gøre netop det. Så denne uges episode af Decor It Yourself var Warhol Quote Wall Art.





Jeg oprettede brik på en dør, vi skulle igen male alligevel. Døren er i mellem vores kreative rum og soveværelse, så vi kommer til at nyde det fra begge værelser. Jeg elsker hvordan det viste sig, og elsker at du kan skabe den samme virkning som en gave på et mindre stykke træ. En nem teknik og stor slutresultatet. Hvordan vil du spin dette projekt?