fredag den 5. februar 2010

Modernistiske Trae Dukkehus

Så er um, ja, undskyld ... Jeg har en back log stillinger for at komme op, men indtil knægt # 2 starter sove igennem om natten, mine timer tilregnelighed er begrænset, så ondt for at forsvinde handling.

Simple hus, jeg kan lide det skydedøre på hver side. Jeg håber, at det finder en moderne entusiast hjem. Jeg ville elske at dette sted pyntet.

Detaljer: Denne modernistiske træ dukkehus funktioner skydedøre / paneler til hver af sine fire sider. Det er designer og producent er ukendte. Det er sælger for $ 350 på design Smith Gallery, Cincinnati, OH.
Dimensions: 28-3/4 \ "x 23 \" x 22-1/4 \ "høj
Condition: Very good + betingelse, et par af svag barnets mærker

(Alle billeder fra Design Smith Galleri www.designsmithgallery.com)


Update: Hørt tilbage fra David G. Smith, og han har desværre ingen oplysninger om mulige oprindelser eller bygmester; også, at det er blevet solgt.